Rady pro spotřebitele
Neuspěli jste s reklamací zboží? Chcete odstoupit od nevýhodné smlouvy? Přišlo vám podezřelé vyúčtování za telefon? Nebo si jen nejste jisti, jaká práva jako spotřebitel máte?
Občanské sdružení spotřebitelů TEST spotřebitelům nabízí své bezplatné poradenské služby:
- Právní poradenství z oblasti spotřebitelského práva (reklamace, nedodání zboží v termínu, poškození oděvu v čistírně, předváděcí akce, ubytování v hotelu nižší kategorie, vysoké vyúčtování za energie, podmínky pojistných, úvěrových a leasingových smluv a jiné) na telefonní lince. Poradenství je zdarma, platí se pouze cena běžného hovoru.
Telefonní linka: 299 149 009
Provozní doba: Po - Pá 9 - 17 hod
Důležité rady, nejčastější dotazy a problémy spotřebitelů ve Spotřebitelské poradně
- Databázi nebezpečných výrobků volně zpřístupněnou na webových stránkách https://www.nebezpecnevyrobky.cz/ s možností si zvolit pravidelné zasílání nových informací k vybrané kategorii výrobků
- Vzory - vybrané vzory právních listin a podání vypracované pro konkrétní účel (volně ke stažení na webových stránkách https://www.dtest.cz/)
- Publikace - např. tištěná Informační brožura o marketingových praktikách prodejců na předváděcích akcích určená zejména seniorům
Dozvíte se, jak postupovat při reklamaci a vrácení zboží, co dělat s nebezpečným výrobkem, jak odstoupit od smlouvy uzavřené na předváděcích akcích či přes internet, jaká práva máte, když si vezmete spotřebitelský úvěr a mnoho dalšího.
Spotřebitelská poradna dTestu je tu pro vás.